Regulamin

Regulamin hotelu Superfala

  1. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu SUPERFALA w Ostrowie Warckim.
  2. W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym Hotelu prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższego regulaminu.
  3. Opiekunem, doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest recepcja hotelowa.
  4. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu oraz podpisania karty meldunkowej.
  5. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
  6. Doba hotelowa trwa od godz.14:00 do godz.11:00 dnia następnego.
  7. Śniadania wydawane są codziennie w godz. 7:30 –10:30.
  8. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój – przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  9. Życzenia przedłużenia pobytu Gość hotelowy powinien zgłosić do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Będzie ono spełnione w miarę istniejących możliwości Hotelu.
  10. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął termin najmu pokoju.
  11. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do 22:00.
  12. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
  13. Hotel ma obowiązek zapewnić:
    • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa; bezpieczeństwo pobytu, w tym: bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu;
    • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu;
    • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
  14. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
    • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
    • budzenie o wyznaczonej godzinie;
    • przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w hotelu;
    • przechowywanie bagażu;
  15. Hotel może odmówić przyjęcia bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.
  16. Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, o ile przedmioty te nie zostały zdeponowane w Recepcji.
  17. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
  18. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
  19. Recepcja wydaje klucz w formie karty podczas zameldowania (check-in).
  20. Palenie tytoniu na terenie całego obiektu jest surowo zabronione. W razie naruszenia tej zasady Goście zostaną obciążeni kosztami odświeżenia pokoju: 500 zł.
  21. Przebywanie zwierząt w pokojach hotelowych jest dozwolone za dodatkowa opłatą.
  22. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  23. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
  24. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc.
  25. W sytuacjach awaryjnych, proszę dzwonić na numer 43 652 18 20.
  26. Wynajem pokoju jest równoznaczny z akceptacją powyższego regulaminu.
Z wyrazami szacunku
Zarząd Hotelu Superfala
Baner zgody na pliki cookie od Real Cookie Banner