Regulamin rezerwacji

REGULAMIN REZERWACJI W HOTELU SUPERFALA

Właścicielem hotelu jest SUPERFALA Sp. z o. o, 98-200 Sieradz, Czartki 60, NIP: 827-23-12-781, REGON 366558968, nr KRS 0000663235.

Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania rezerwacji, anulowania rezerwacji, płatności za rezerwację, ważności rezerwacji oraz reklamacji w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.

SPOSÓB DOKONANIA REZERWACJI

  1. Rezerwacji dokonujemy poprzez system rezerwacji on-line na stronie www.superfala.pl polegający na wyborze terminu pobytu, wypełnieniu formularza rejestracyjnego, akceptowaniu regulaminu, założeniu konta oraz dokonaniu wymaganej płatności. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zawarciem umowy hotelowej.
  2. Płatności realizowane są bezgotówkowo. Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po dokonaniu wpłaty zadatku w wysokości 20% wartości pobytu. Rezerwację uznaje się za niepotwierdzoną w przypadku dokonania jej przez automatyczny system rezerwacji bez zapłaty zadatku za dany pobyt.
  3. Brak wpłaty zadatku uznaje się za rezygnację Usługobiorcy z rezerwacji usług hotelowych oraz skutkuje przyjęciem, że pomiędzy stronami nie doszło do skutecznego zawarcia umowy o świadczenie usług hotelowych.
  4. Gość hotelowy może zrezygnować z pobytu hotelowego po dokonaniu rezerwacji, a przed terminem pobytu, z zastrzeżeniem, że wpłacony zadatek stanowi bezzwrotną kwotę.
  5. Hotel wystawi fakturę zaliczkową, w zakresie dotyczącym wpłaty kwoty bezzwrotnej w wysokości 20% wartości pobytu. Po uiszczeniu pozostałej kwoty za usługę hotelową, Hotel wystawi fakturę końcową.
  6. Po dokonaniu rezerwacji, w sposób określony powyżej, Hotel prześle na wskazany przez Państwa adres e-mail potwierdzenie z numerem rezerwacji.
  7. Pozostała kwota regulowana jest na miejscu po przyjeździe Gościa do Hotelu. Zapłata za pobyt może zostać dokonana gotówką, przelewem bankowym oraz poprzez ściągnięcie środków pieniężnych z karty kredytowej za zgodą Gościa.

Podane ceny są cenami brutto. W usługach noclegowych obowiązuje 8% podatku VAT.

Faktura zostanie przesłana na Państwa adres e-mail umieszczony w elektronicznym systemie rezerwacji.

Recepcja w Hotelu czynna jest do godziny 20ej. Rezerwacje online na pobyt w Hotelu Superfala obsługiwane są przez personel do godziny 20ej. Jeśli gość hotelowy z rezerwacją online dotrze do hotelu po godzinie 20ej, korzysta z Kiosku Samoobsługowego (Wirtualnej Recepcji) znajdującego się w wejściu „C” Hotelu Superfala. Po wpisaniu numeru rezerwacji na klawiaturze Kiosku, system przeprowadzi prosty etap meldunku.

OSTRZEŻENIE

  1. W przypadku podania przez Rezerwującego niezgodnych danych dotyczących Gościa hotelowego, w szczególności jego danych osobowych, numeru telefonu, czy też adresu mailowego, Zarządzający obiektem zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji
    i niewykonania usługi hotelowej, bez możliwości zwrotu poniesionych kosztów dla podmiotu dokonującego rezerwacji, czy też na rzecz samego Gościa hotelowego.
  2. Aby dokonać rezerwacji w tym obiekcie, należy być osobą pełnoletnią. Osoba dokonująca rezerwacji oświadcza, że ma ukończone 18 lat.

ANULOWANIE I REZYGNACJA Z REZERWACJI

Anulowanie lub rezerwacja powinna być zgłoszona telefonicznie pod nr telefonu +48 43 65 21 820, w formie pisemnej, lub pocztą elektroniczną na adres recepcja@superfala.pl.

W przypadku rezygnacji lub anulowania zarezerwowanego pobytu Gość zostanie obciążony opłatą za anulację pobytu w wysokości wpłaconego zadatku.

 

REKLAMACJE

Dokonujemy wszelkich starań, by zapewnić w pełni poprawność działania świadczonych usług w zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązujemy się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Gościa. Natomiast Gość zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Hotel o nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu internetowego pod adres e-mail superfala@superfala.pl, lub tel. +48 43 65 21 820.

W reklamacji Gość powinien podać swoje imię i nazwisko, nr rezerwacji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z otrzymaną usługą. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Gościa, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:

Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest SUPERFALA Sp. z o.o,
z siedzibą, 98-200 Sieradz, Czartki 60, NIP: 827-23-12-781, REGON 366558968.

Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji S4H HotelOnline Booking 2, który należy do firmy S4H Sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu, ul. Głogowa 10, 78-100 Kołobrzeg.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu
w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:

  • Konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu.
  • Konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej, lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu.
  • Rozbudowy lub zmiany funkcjonalności silnika rezerwacyjnego S4H HotelOnline Booking 2.

 

Baner zgody na pliki cookie od Real Cookie Banner